Thursday, July 14, 2011

Capitolul XII - Ce tocmai s-a intamplat?

     La Sf. Stefan totul era obositor de activ, pentru ca in mai putin de 3 saptamani avea sa fie balul de inceput al iernii, iar pana si cei mai mici asteptau si se pregateau, dar urma sa fie sambata, cand tot campusul va fi plecat in cele mai apropiate mall-uri, cautand cele mai frumoase rochii si costume. Am zarit-o pe Daiana, care imi facea energic cu mana asa ca m-am indreptat spre ea, lasandu-l pe Jeremy sa imi duca singur bagajele in camera.
     - Ce facii? Cum te simti?
     - Mai bine decat ultima data cand ne-am vazut.. Tu ce faci? Caleb cum o mai duce?
     - Sunt bine, Caleb... Caleb incearca din greu sa faca nu stiu ce chestie la o planta...
     - O, doamne. Chiar nu are rabdare, nu-i asa? am zis razand
     - Nu.. dar asta il face dragut, a zis, in timp ce un zambet i-a dezgolit dintii albi, nu imi venea sa cred, il placea..
     - Daiana, tie iti place de Caleb?
     S-a inrosit si si-a lasat privirea in jos.
     - Iau asta ca pe un da...
     - Il plac ca pe un amic, serios. atata tot!
     - Daca zici tu... Eu trebuie sa plec, sa fac un dus. Vorbim, D.
     - Okei.. Te sun eu, dupa ce termin antrenamentele.
     In timp ce ma indreptam spre cladire, mici fulgi albi si reci imi cadeau prin par si pe gene. Apoi am zarit un chip cunoscut. Era tipul de la Hattlecorn, Axel.
     - Hei, Cathrine, nu?
     - Da, am zis surazand, ce cauti aici?
     - De o saptamana invat aici. Cum de nu te-am vazut pe aici?
     - Am fost la Hattlecorn, am avut treaba acolo..
     - Inteleg, esti o persoana ocupata, a zis facand o fata amuzanta, care m-a facut sa rad.
     - Daaa, si trebuie sa pleec, am zis cand telefonul a inceput sa sune. Ne mai vedem pe aici.
     - Da.. ne vedem..
     Am urcat in fuga scarile, spre camera mea. Jeremy statea pe un scaun , cu spatarul acestuia intre picioare, indreptat spre fereastra, si fuma linistit. Mirosul de fum mi-a ajuns direct in plamani, si nu am reusit sa scot decat un sunet inabusit atunci cand Jeremy m-a intrebat daca vreau sa plece.
      - Nu, poti sa ramai, dar renunta la tigara. Ma duc sa fac dus, fa si tu un ceai sau ceva, i-am zis in timp ce ma duceam in dus. M-am intors in camera imbracata doar intr-un prosop alb, si datorita geamului lasat larg deschis, in camera era un frig insuportabil
      - Jeremy, inchide geamul ala, si fa ceva sa incalzesti camera asta!
      - Uite-ti cafeaua irlandeza, ca sa te incalzesti, si inchid imediat geamul.
      Am luat o inghititura mica de cafea, iar wiskey-ul cald, din cafea, m-a incalzit pana in stomac, unde s-a asezat, calm si sigur.
       -  Mersi, i-am zis, ducandu-ma spre dulap, pentru a cauta niste haine, a fost o idee proasta deoarece m-am trezit cu un bulgare mic si rece in spate. M-am intors si Jeremy avea un ranjet jucaus pe fata. Mi-am strans prosopul cu mana, apoi am inceput sa il alerg pana cand am ajuns in baie, iar toata apa a ajuns pe Jeremy, care a alunecat si m-a tras peste el. Era o nebunie, Jeremy era atat de .. frumos. Era incredibil. S-a aplecat spre mine si m-a sarutat si sentimentul acela de flurasi in stomac... Totul era .. magic. Si-a dat tricoul ud jos si m-a sarutat din nou. Ochii verzi ii sclipeau si am simtit cum fiecare atom din corpul meu era pe cale sa explodeze, era .. incredibil... buzele noastre, lipite, limba lui, cautand-o pe a mea, mainile lui, bajbaind peste tot pe corpul meu.. Apoi am simtit ceva ce numai simtisem niciodata in viata mea..Il doream. Coltii mi-au tasnit, iar Jeremy si-a dat capul intr-o parte lasandu-ma sa il musc. Sangele lui era mai fierbinte si mai dulce decat de obicei, avea cel mai bun gust in cel mai potrivit moment...

1 comment: