Sunday, July 31, 2011

Capitolul XIV - Eraser

    Mergeam incet prin zapada rece. Eram cufundata in ganduri pentru ca o parte din mine si-ar fi dorit ca Jeremy sa fi plecat din camera mea si sa nu trebuiasca sa ii mai zica niciodata nimic, dar alta ar fi vrut sa il gaseasca acolo, sa se ghemuiasca in bratele lui, sa ii spuna cat de rau ii pare, ca il iubeste si ca nu vrea sa se schimbe vreodata ce e intre ei, ca el e fratele ei mai mare, ca el este protectorul ei, iar el sa o inteleaga, sa spuna ca ar fi fost o greseala, si ca am facut alegerea cea mai buna. Imi era frica sa gasesc camera goala, totusi. Am mers din ce in ce mai repede, apoi, cand am intrat in cladire, am alergat pe scari catre camera. Iar el statea pe pat si fuma, muzica era data foarte tare. Era nervos sau suparat. Am incuiat usa, apoi m-am asezat, pe pat, langa el, si el si-a pus mana sub capul meu.
   - Scuze, a soptit in timp ce ma tragea, protectiv, mai aproape de el.
   M-am uitat la el cu atentie apoi am lasat capul sa se cufunde in perna. As fi stat acolo, cu el, fara sa vorbim, pentru totdeauna. Cu Jeremy, cel mai bun prieten al meu, nu Jeremy, baiatul cu care ma sarutasem.
       
                                                              *         *         *
 
     Urmatoarea zi cursurile au luat ritmul firesc, iar lectiile erau foarte plictistoare, totul se misca in reluare, ma simteam prinsa in nisip miscator, cu cat vroiam sa treaca mai repede orele, cu atat treceau mai incet. Apoi s-a auzit. Clopotelul, era pauza de masa, asta inseamna o ora libera. Mi-am pus castile in urechi si am iesit in graba din clasa, mergand spre cantina pentru a ma hrani. Nu imi era foame, dar, Doamne, eram insetata de o muscatura, sa simt lichidul caldut pe colti, apoi sa simt gustul dulceag inundandu-ma. Cineva mi-a smuls castile din urechi, trezindu-ma din visare.
    - Ce faci ?! a tipat Roslyn in urechea mea.
    - Uh, m-ai speriat, bine, ma duc sa ma hranesc.. Tu?
    - A, nimic, tipam pe aici pe hol dupa o fata. a zis cu o voce serioasa, facand, in acelasi timp, o fata amuzanta.
    - Hahah. Si de ce tipai dupa ea?
    - Vi la o tigara?

No comments:

Post a Comment